Найбільш затребуваний Вчитель той, хто зможе бути ПОТРІБНИМ…

Сьогодні після співбесіди з юною Леді, яка претендує на вакансію Вчителя початкових класів, я зрозуміла, що в своїх майбутніх працівниках я шукаю «ПОТРІБНИХ» для школи Людей.

І на перший план для мене виходять три характеристики - СКРОМНІСТЬ, ЖАГА ДІЯЛЬНОСТІ та ЧУЙНІСТЬ (увага до людей). Або, принаймні, щоб у Людей були задатки цих якостей.

Не секрет, що ШКОЛА – це КОМАНДНА ГРА! І в цьому контексті характеристика «СКРОМНІСТЬ» означає прагнення Людини спочатку привернути увагу до досягнень інших (колег, учнів, батьків) і в останню - до своєї персони.

Той Вчитель, хто ЖАДАЄ, завжди буде прагнути до більшого. Зробити БІЛЬШЕ. Дізнатися БІЛЬШЕ. Взяти на себе БІЛЬШЕ відповідальності. І тоді мені не потрібно буде підштовхувати Вчителя і змушувати його краще працювати, оскільки у таких Людей є самомотивація і старанність. Вони постійно розмірковують про наступні кроки і нові можливості. Вони приходять в жах від однієї тільки думки, що їх можуть вважати ледарями.

ЧУЙНІСТЬ для мене – це свідома уважна поведінка по відношенню до інших Людей. Чуйні Люди, як правило, в курсі того, ЩО відбувається в колективі і розуміють, ЯК найефективніше побудувати стосунки з іншими педагогами, учнями, батьками.

Але могутність і унікальність СКРОМНОСТІ, ЖАГИ ДІЯЛЬНОСТІ і ЧУЙНОСТІ Людини полягає не в індивідуальності цих атрибутів, а в необхідності їх КОМБІНАЦІЇ.

У сьогоднішньої юної Леді я розгледіла задатки цих якостей)))

А на що ВИ звертаєте увагу в спілкуванні з кандидатами на посаду Вчителя?

Кiлькiсть переглядiв: 8