АНОНСИ МОЇХ МАЙСТЕР-КЛАСІВ

1. Як вдихнути свіжий подих в шкільне життя?

Головний смисл майстер-класу – наповнити кожного з присутніх речами, що їх розвиватимуть, а не речами, що їх стомлюватимуть.

В рамках виступу:

- практики щодо створення простору розвитку та простори подяки в школі;

- технології щодо побудови атмосфери цінностей та атмосфери комунікації;

- прийоми підвищення професійного росту вчителя;

- духовні практики.


2. Працює духовний спортзал для Вчителів: корисно та екологічно

Зараз всі Вчителі захопились своїм професійним розвитком, але забули про духовний особистісний розвиток. А, як відомо, професійний розвиток – це розвиток «в ширину», а духовний особистісний – «в глибину». Цей майстер-клас – про ГЛИБИНУ.

Саме практики є основою мого майстер-класу. Учасники підуть з нього з великим практичним багажем, якщо, звичайно, їх інноваційні кошики та їх серця відкриті і готові приймати нову інформацію.


3. Лайфхаки щасливого робочого дня Педагога

Що потрібно робити, щоб в кінці робочого дня у Педагога було приємне відчуття ефективності та задоволення? Як потрібно організовувати себе, щоб весь день «бути в потоці»? Якою є формула успіху робочого дня Педагога? На ці та інші запитання Ви знайдете відповіді на цьому майстер-класі.


4. Вчителі-маяки… Як ними стати?»

Показати вірний напрям шляху розвитку людини настільки ж складно, як і в бурю посадити літак. Здавалося б, є борт, є тверда рука і ясна голова пілота, але тільки маяк, що світить на землі, здатний попередити небезпеку, спрямувати рух в безпечну сторону. Тому Вчителю недостатньо володіти знаннями і навичками, технологіями та методами, необхідно стати «маяком». Як ним стати, Ви дізнаєтесь на майстер-класі. Ви познайомитеся з простими практиками, що примусять Вас «СВІТИТИ»!!!


5. 7 секретів екологічного лідерства, про які не пишуть в книгах

Всім відомий вислів Стіва Джобса про те, що «ми знаходимося тут, щоб внести свій внесок в цей світ. Інакше навіщо ми тут?». На цьому майстер-класі я розкрию 7 секретів екологічного лідерства, що стануть моїм щирим внеском в освітянський простір. «Невже, розкривши їх для себе, справді можна стати затребуваним керівником закладу освіти?» – спитаєте ви. Так, можна. За однієї простої умови…

Учасники дізнаються про кармічний менеджмент, про екологічне лідерство, про методики створення творчого екологічного простору в школі, інструменти в роботі з персоналом.


6. Що робить Керівника закладу освіти мудрим?

Ще два роки тому в моїй свідомості мудрість керівника асоціювалася з кількістю знань. Тобто знає людина багато, значить мудрий керівник. Але потім я прийшла до висновку, що це скоріш за все «освічений Керівник», «начитаний Керівник», але ніяк не мудрий.

Потім я подивилась на це з іншого боку і подумала, що мудрий Керівник – це той, який має багато досвіду. Але потім прийшла до висновку, що це скоріш за все «досвідчений Керівник», і знову ж таки ніяк не мудрий.

І зовсім недавно в мене відбувся інсайт! Мало набратися інформації, мало отримати велику кількість досвіду, мало прожити певну кількість років, потрібно ще все це у себе в голові правильно укласти, об'єднати, розсортувати. І, що найголовніше, розуміти закони, за якими відбуваються процеси навколо нас. Це, свого роду, правила дорожнього руху, і без цих законів дуже складно рухатися професійною дорогою.

Тож на цьому майстер-класі ми будемо вивчати своєрідні Правила дорожнього руху для керівників закладів освіти по дорозі до МУДРОГО УПРАВЛІННЯ.


7. Учні – «дзеркала» Вчителя

Всесвітньо відома монахиня, лауреат Нобелівської премії миру Мати Тереза ​​говорила: «У навколишньому світі ви не знайдете нічого того, чого б не було у вашій душі. В душі кожної людини є як погане, так і хороше. Чим більше людина відкриває в собі краси, любові, доброти, мудрості, тим більше вона бачить їх в навколишньому світі. Якщо людині здається, що вона чогось не бачить, що в світі чогось не існує, це значить тільки одне: вона не помічає в світі того, чого немає в її душі. ». Це – Закон Дзеркала.

І я впевнена, що шкільний світ – це дзеркало, і воно повертає кожному Вчителю його власне зображення.


8. Лідерство в стилі модерн: етично та з імпровізацією

В рамках майстер класу будуть розкриті наступні поняття «Поняття лідерства», «Лідерство в стилі модерн… Як це розуміти?», «Інструменти в роботі з персоналом закладу освіти», «Методики створення творчого екологічного простору в школі».


9. Як підвищувати ефективність власних ресурсів вчителю і директору школи в щоденній діяльності?

У кожному з нас живе таємна мрія - допомагати іншим. Ми з цим народжуємося. Цього року з‘явились люди, які мені допомагали «рости» духовно і професійно, за що я їм дуже вдячна. Прийшов час і мені допомогти тим, хто це потребує.

Мій майстер-клас присвячений тому:

- як РАДІТИ кожному робочому дню;

- як проявляти ЩЕДРІСТЬ в захисті, любові, матеріальних цінностях та знаннях по відношенню до учнів, колег, батьків;

- як надихати людей на творчі здобутки;

- як працювати в задоволення, з легкістю???

Із ось таких «як?» та відповідей на них складається ефективність власних ресурсів кожного вчителя та директора школи.

Моя задача, як ведучої майстер-класу, надихнути Вас на подальшу управлінську та педагогічну роботу. Тобто зробити все для того, щоб Ви на свою роботу ходили не тому що так потрібно, а тому що вона Вас надихає.


10. Інсайти для сучасного Вчителя.

Як відшукати інсайт учнів, колег, батьків, свій власний і побудувати на ньому успішний освітній бренд? З великим чи маленьким брендом ви працюєте (ви – вчитель чи ви – управлінець) - у нього повинні бути переваги, позиціонування і слоган. Зрозуміло, вони не беруться зі стелі. Вони засновані на Інсайтах. Чи цікаво вам зануритися в цю тему глибше?
Інсайт - правда про колег, учнів та батьків. Навчившись чути, запитувати, «підслуховувати» їх - ми зможемо правильно сформулювати свою унікальну перевагу, а значить генерувати свій успіх.
За підсумками майстер-класу ви отримаєте свій особистий інсайт для прориву в освітній діяльності та для особистої ефективності.


11. Дружба школи та батьків: місія здійсненна?!

ЛИШЕ СПІЛЬНА СПРАВА НАРОДЖУЄ ДРУЖБУ… Між школою і батьками також)))

Дружбу не потрібно доводити, потрібно насолоджуватися її присутністю і легкістю. Адже дотягнутися до небес закладу освіти просто - якщо можна покластися на батьків)))

Багато практик – саме це отримає кожний на майстер-класі.


12. Коучингові інструменти для педагогів.

Коучинг - це абсолютно новий тип стосунків між людьми (між учнями та вчителями, між керівником і підлеглими, між вчителями та батьками). Учасники майстер-класу дізнаються про інструменти коучингу щодо формування стосунків, заснованих на повазі, ініціативі та творчості.


13. Як розбудити «ліниву корову», що живе всередині Учнів, методом математичного тренінгу?

Лінь... Як багато в цьому слові! Саме вона залишає найсвітліші мрії та розумні плани Учнів та Вчителів лише красивою казкою. Як уникнути такого негативного явища і постійно бути в тонусі завдяки використанню тренінгової форми роботи з учнями на уроках математики? Про це і буде йти мова на майстер-класі.

Всі учасники «приміряють» на себе роль учнів 5-6 класів та опиняться на математичному тренінгу.


14. Професійне життя Вчителя в стилі ХЮГЕ: затишно, комфортно, благополучно і по-українськи.

Кожний Вчитель напевно неодноразово ставив собі питання – що таке професійне щастя? І у кожного була своя відповідь.

Як ми, Вчителі України, можемо застосувати на собі датські «рецепти щастя» і отримувати задоволення від професійного життя?

Учасники майстер-класу отримають дієві інструменти для створення «атмосфери професійного щастя».


15. Інтелектуально-емоційний простір школи – простір можливостей.

Учасники сформують уявлення про характеристики освітнього середовища закладу освіти: емоційного, екологічного, інтелектуального, етичного, мотивуючого до навчання та отримають практичні ідеї щодо створення такого середовища.


16. Що розправляє наші крила?

Крила... Вони є в кожного))) Тільки ВНУТРІШНЄ БАЖАННЯ досягти професійних висот допоможе Вчителям знайти ці крила!

На майстер-класі ми будемо говорити про нашу «злітну смугу». Про наш фундамент. Що повинно бути в нас всередині, щоб злетіти.

Звичайно, будемо вчитися у гуру. У тих, кому вдається бути успішним в житті.

Буде багато практик, нових усвідомлень, свіжих смислів. Адже саме цього зараз не вистачає нам, вчителям і директорам.


17. Щасливі звички Вчителів: міст від сірого ВЧОРА в яскраве СЬОГОДНІ.

Щоб стати натхненним Вчителем, потрібно знати, як себе до цього підготувати. Ніхто не видасть Вам готову ідею або креативний контент. А якщо видадуть, то це буде вже не Ваша творчість. Але є процеси, що стимулюють натхнення, і Ви повинні навчитися ними управляти. Ви можете зробити їх своєю щасливою звичкою!

Якщо Ваша професійна діяльність - це міст між Вашим баченням світу і його сприйняттям оточуючими (учнями, колегами, батьками), то щасливі звички - це те, що допомагає будувати цей міст.

Не витрачаючи часу і зусиль на формування щасливих звичок, натхнення, що обрушиться як грім з ясного неба, лише оглушить Вчителя. Мені здається, мої щасливі звички можуть бути корисні кожному.


18. Лідерство в освіті по-жіночому.

Завдяки одному аксесуару образ жінки може змінюватися дуже швидко. І це – жіночий платок.

Вони бувають різних видів, різних кольорів, різних форм, різного виробництва, різного призначення. Але всі вони про ЖІНКУ.

Майстер-клас «Лідерство в освіті по-жіночому» - суто про ЖІНОЧІ ОСВІТЯНСЬКІ «АКСЕСУАРИ», яких немає у чоловіків, які нам дають перевагу і роблять нас Лідерами в освіті, а головне завжди ПРИВАБЛИВИМИ.

Завдяки цим освітянським «аксесуарам» Ви не тільки оновите свій методичний гардероб, але можливо навіть зміните своє професійне життя!


19. Вчитель-Неваляйка: це не фізика, а покликання!

За законами фізики, чим більше в парасольці спиць, тим вона міцніша.

Наша професія Вчителя також відповідає певним законам, що дозволяють нам, якщо ми впали, підніматися.

На майстер-класі «Вчитель-Неваляйка: це не фізика, а покликання!» Ви познайомитеся з цими законами, опануєте 5 практик для ресурсного стану та головне зробите свій вибір – бути Вчителем-Неваляйкою. Тому що в нашому турбулентному світі це дуже важливо!


20. Як стати Педагогом (Керівником закладу освіти) # 1?

«СТВОРЮВАТИ СЕБЕ» Вчителю сьогодні дуже непросто: потрібен системний підхід, увага до деталей і Майстер поряд. Але «СТВОРЮВАТИ СЕБЕ» ПОТРІБНО!

Мова не бути йти про професійне життя в форматі змагання за це І місце серед Вчителів (Керівників) шкіл. Ні! Мова буде йти про інструменти, використовуючи які, ВИ самі для себе в якийсь момент свого життя скажете: «Так! Я – №1!». Тому що, помічаючи свої МАЛЕНЬКІ ПЕРЕМОГИ, Всесвіт обов’язково підсилить їх ВЕЛИКИМИ ПЕРЕМОГАМИ.


21. Як зробити ВЧИТЕЛЮВАННЯ модним?

Краса Вчителя існує поза часом і не підкоряється законам МОДИ…

Але доглянутий вигляд, тепла і щира мова, унікальність кожного – ОСЬ, що завжди буде в МОДІ в освіті!


22. За лаштунками професії Вчителя…

Приходячи до школи і спостерігаючи за Учителем, ми бачимо лише його підсумковий результат роботи - уроки, виступи на педрадах, комунікацію з колегами, Учнями та Батьками. Але за кожним РЕЗУЛЬТАТОМ, щоб він був УСПІШНИМ, повинна стояти довга, систематична і в той же час захоплююча робота над собою як ПРОФЕСІОНАЛА, і над собою, як ЛЮДИНИ, як ЖІНКИ.

На майстер-класі ВИ дізнаєтеся:

- як розвивати в собі вчительське бачення успіху;

- на чому будується успішна співпраця в школі;

- як навчитися «бачити» урок ще на етапі підготовки і відтворити саме те, що задумали;

- які особистісні "ефекти" варто використовувати, а від яких краще відмовитися;

- як організувати захоплюючу роботу над собою.


23. Гарячі вчительські новинки для холодних днів

Хочете бути «видимим» Вчителем для своїх Учнів? Зробити свою професію модною, сучасною та щасливою? Навчитися інструментам та практикам, що працюють ЗАВЖДИ? Тоді цей майстер-клас ДОПОМОЖЕ Вам в цьому!

На Вас чекають живі кейси «Я так проводжу уроки!», унікальні освітні інструменти та практики з особистісного зростання.


24. Спіймайте СВОЮ мотивацію!

До майстер-класу ввійшли всі ТОПОВІ матеріали моїх 19 живих виступів 2019 р. в 7 містах України.

Ми РАЗОМ створимо НАДИХАЮЧУ АТМОСФЕРУ і бажання постійно ТВОРИТИ на своєму робочому місці!

Буде зовсім МАЛО ​​ТЕОРІЇ і БАГАТО ПРАКТИКИ, що допоможуть ВАМ в роботі. Фокусуватися будемо на зміні своєї свідомості, тому що «ЗМІНЮЄТЬСЯ УСВІДОМЛЕННЯ = ЗМІНЮЄТЬСЯ ЖИТТЯ!».

Настануть бажані зміни точно, тому що ми самі автори і майстри свого життя! Тож докладемо "свою руку" до написання нового сценарію РАЗОМ!


25. Персональний бренд директора школи як інструмент розвитку

Чому Попелюшка стала Принцесою? Думаєте тому, що вміла шити і смачно готувати?… Ні! Вона просто знала, ЯК ПОСИЛЮВАТИ все, до чого торкаєшся. Так само і Директори шкіл мають знати, ЯК ПОСИЛЮВАТИ простір навколо)

Немає більш підходящого часу для побудови ПЕРСОНАЛЬНОГО БРЕНДУ, ніж ЗАРАЗ!


26. Джин, який ЗАВЖДИ з Учителем…

Озирніться! Подивіться навколо! Ви хочете, щоб Вас цінували? І щоб діти Вас чули? І щоб домашні завдання виконували? Щоб Ви інвестували час на творчість замість бюрократії?

Якщо так, то приходьте на майстер-клас, на якому Ви дізнаєтеся, ЯКИЙ такий Джин ЗАВЖДИ з Учителем, що здійснить всі Ваші бажання…


27. 7 способів ПОСИЛИТИ Вчительський успіх ОНЛАЙН

Для мене Вчитель – це завжди про Знати! І про Любити!

Цей майстер-клас про те, ЯК це поєднувати. Тому що ВЧИТЕЛЬСЬКИЙ УСПІХ і ОНЛАЙН в тому числі для мене – це вміння поєднати ці дві речі.


28. Як Вчителю створювати ШЕДЕВРИ, не чекаючи МУЗИ?

Якби мені поставили питання, чи вірю я в штучну мотивацію, я б відповіла, що я більше вірю в НАТХНЕННЯ. І це – не МУЗА, це – наш ВИБІР! Адже саме НАТХНЕННЯ - від СЕРЦЯ, МОТИВАЦІЯ ж – більше від РОЗУМУ. Краще бути НАТХНЕННИМИ і почати ДІЯТИ, а потім вже отримати МОТИВАЦІЮ.

Даний майстер-клас містить мої перевірені СЕКРЕТИ НАТХНЕННЯ, що породжують для мене МОТИВАЦІЮ до дій.

Він для ТИХ, хто хоче насолоджуватися кожним моментом професійного життя і жити на 100%, не відкладати щастя на потім, в той час, коли кожен з нас щасливий вже зараз.


29. Як Вчителю зарядити свою внутрішню батарейку

Щоб у Вчителя були сили на творчість, на створення чогось НОВОГО і ВЕЛИКОГО, потрібно стежити за своєю «батарейкою» і регулярно заряджати її. Тільки подбавши про себе, ми можемо подбати про інших. Коли нас переповнює енергія, ми можемо її спрямувати в ту справу, яку так любимо і стати в цій справі майстром.



Кiлькiсть переглядiв: 538